Predstavitev podjetja:
Podjetje revija Stik, Andreja Antončič s.p., že od leta 1999 ostaja pomemben in prepoznaven ustvarjalec medijskega prostora na področju uredništva, novinarstva, marketinga, grafičnega oblikovanja ter izdajanja strokovnih tiskovin. Z neprekinjenim delovanjem, premišljenim razvojem in visoko stopnjo profesionalnega pristopa smo se v treh desetletjih oblikovali v enega največjih brezplačnih tiskanih medijev v Sloveniji, specializiranega za teme gradnje, obnove in urejanja domačega okolja.
Zgodovina podjetja:
Začetki revije Stik segajo v konec devetdesetih let, ko je podjetnica Andreja Antončič prepoznala potrebo po tiskani publikaciji, ki bi povezovala bralce z lokalnimi in regionalnimi ponudniki kakovostnih izdelkov in storitev za urejanje doma. S prvim izidom leta 1999 se je začela zgodba, ki je sčasoma prerasla okvir klasičnega oglaševalskega medija.
Z leti se je revija razvila v vsebinsko bogat in strokovno naravnan medij, v katerem oglasne vsebine dopolnjujejo obširni, natančno pripravljeni članki in priloge s področja gradnje, notranje opreme, arhitekture, energetskih rešitev in urejanja okolice. Posebnost revije Stik je, da že od začetkov temelji na videzu in izvedbi visokokakovostnega tiskanega medija, s čimer izstopa iz okvira brezplačnih publikacij. Prav zaradi te predanosti kakovosti je Stik edina brezplačna revija v Sloveniji, ki je po oblikovni in vsebinski ravni popolnoma primerljiva s plačljivimi revijami najvišjega kakovostnega ranga. Ta izjemna kombinacija strokovnosti in vrhunske prezentacije je reviji omogočila izjemno rast in prepoznavnost.
Danes je revija Stik sinonim za kakovostno informiranje in zaupanja vredno predstavitev ponudnikov iz celotne Slovenije. Mesečno v njej oglašuje več kot 250 različnih podjetij, kar potrjuje njen status glavnega brezplačnega medija na območjih, ki jih zajemamo.
Naše poslanstvo:
Naše poslanstvo je jasno: povezovati bralce z strokovnimi in hkrati na laični način razloženimi informacijami, idejami in ponudniki na področju urejanja doma in okolice, ter hkrati dvigovati raven zavedanja o kakovostnih in strokovno izvedenih storitvah.
Verjamemo, da bralec zasluži več kot le oglas. Zato dve tretjini vsebine namenjamo strokovnim, poglobljenim in skrbno pripravljenim člankom, ki izobražujejo, usmerjajo in navdihujejo. S tem gradimo medij, ki ustvarja resnično dodano vrednost – tako bralcem kot podjetjem, ki se predstavljajo v naših revijah.
Vizija:
Naša vizija je ostati vodilni specializirani brezplačni tiskani medij na področju urejanja doma v Sloveniji ter hkrati nadalje razvijati sodobne digitalne oblike vsebin, ki bodo bralcem omogočale še bolj celovito informiranje.
V prihodnjih letih želimo okrepiti vpliv na področjih, ki odsevajo prihodnost bivanja – trajnostna gradnja, energetska učinkovitost, sodobni materiali in inteligentne rešitve za dom. S strokovnostjo, kredibilnostjo in stalnim spremljanjem trendov bomo bralcem še naprej zagotavljali relevantne vsebine, oglaševalcem pa kakovosten, zanesljiv in široko dosežen medijski prostor.
Temeljne vrednote:
Strokovnost in verodostojnost
Vsaka vsebina je pripravljena z visoko mero odgovornosti, natančnosti in spoštovanja do stroke ter bralca.
Neodvisnost in jasna uredniška politika
Naše uredništvo deluje neodvisno in skrbi, da vsebina temelji na dejstvih, preverjenih informacijah in aktualnih trendih.
Zanesljivost in dolgoletno partnerstvo
Tri desetletja sodelovanja z več kot 250 podjetji mesečno dokazuje, da ostajamo zaupanja vreden partner oglaševalcem različnih panog.
Razvoj in inovativnost
Sledimo razvoju medijev, trgu in novim tehnologijam ter jih smiselno vključujemo v naš ustvarjalni proces.
Danes:
Podjetje revija Stik ostaja pod vodenjem direktorice Andreje Antončič, ki je s svojim vizionarskim pristopom, predanostjo in občutkom za kakovost zgradila stabilen, prepoznaven in visoko cenjen medijski steber v slovenskem prostoru. Revija Stik danes velja za najkakovostnejšo brezplačno tiskano revijo v Sloveniji, saj se po oblikovni dovršenosti, profesionalni grafični podobi in visoki standardizaciji tiska uvršča ob bok najboljšim plačljivim edicijam. Z vrhunskim tiskom, skrbno oblikovanimi vsebinami in doslednim uredniškim nadzorom ohranjamo standard, ki ga med brezplačnimi mediji v Sloveniji dosega le revija Stik.
S spoštovanjem do bralcev, oglaševalcev in strokovnih vsebin tudi v prihodnje ustvarjamo prostor, kjer se kakovostni izdelki, odlične storitve in zanesljive informacije srečajo skupaj v eni reviji – reviji Stik.
Osnovni podatki
Sedež podjetja:
revija Stik, Andreja Antončič s.p., Žubina 1, 8213 Veliki Gaber
ID za DDV: SI 66060303
Davčni zavezanec: DA
Matična št.: 1368257000
TRR pri Delavska hranilnica d.d.: SI56 6100 0000 9392 372